PATVIRTINTA
Šilutės rajono savivaldybės kontrolieriaus 2023 m. vasario 9 d.
įsakymu Nr. K1-(1.1E)-2
ŠILUTĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS KONTROLĖS IR AUDITO TARNYBOS
PATARĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės kontrolieriui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. priežiūra ir kontrolė.
4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. dokumentų valdymas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA0
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. išorės finansinis ir veiklos auditas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. dokumentų valdymas ir apskaita.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
9. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklų atlikimą.
10. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
11. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
13. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir kontrole susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
14. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
15. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
16. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
17. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
18. Atlieka Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 27 straipsnyje ir kituose teisės aktuose savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos tarnautojams nustatytas funkcijas.
19. Pildo savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos laiko apskaitos žiniaraštį.
20. Atlieka savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos asmens duomenų apsaugos pareigūno funkciją.
21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
22. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
22.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.2. studijų kryptis – ekonomika;
22.3. studijų kryptis – apskaita (arba);
arba:
22.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
22.5. darbo patirtis – finansų, ekonomikos, teisės, audito arba kontrolės srityse;
22.6. darbo patirties trukmė – 2 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
23. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
23.1. vertės visuomenei kūrimas – 4;
23.2. organizuotumas – 4;
23.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
23.4. analizė ir pagrindimas – 5;
23.5. komunikacija – 4.
24. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
24.1. informacijos valdymas – 4.
25. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
25.1. finansų valdymas ir apskaita – 4;
25.2. dokumentų valdymas – 4.