PATVIRTINTA
Šilutės rajono savivaldybės
Administracijos direktoriaus
2019-12-31 įsakymu Nr. A2-318
JUKNAIČIŲ SENIŪNIJOS RAŠTVEDŽIO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Raštvedžio pareigybė yra priskiriama specialistų grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
II. SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Raštvedys turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3. 1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą įgytą iki 2009 metų arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
3.2. darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais ir kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu;
3.3. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
3.4. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
3.5. išmanyti dokumentų rengimo taisykles;
3.6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
3.7. mokėti dirbti kompiuteriu, „Microsoft Office“ programiniu paketu;
3.8. turėti bendravimo su klientais įgūdžių, laikytis tarnybinės etikos.
III. SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Raštvedys vykdo šias funkcijas:
4.1. organizuoja dokumentų valdymą seniūnijoje pagal norminių ir metodinių dokumentų reikalavimus;
4.2. rengia ir derina seniūno veiklos organizavimo įsakymus;
4.3. registruoja gaunamus dokumentus ir kontroliuoja gaunamų dokumentų vykdymą;
4.4. rengia, registruoja siunčiamus dokumentus ir atsakymus į gautus raštus;
4.5. registruoja gyventojų prašymus, pasiūlymus, skundus, kontroliuoja jų vykdymą, rengia pažymas, gyventojų charakteristikas;
4.6. rengia, derina dokumentacijos planus, formuoja ilgo ir nuolatinio saugojimo dokumentų bylas, derina dokumentų apyrašus, saugo archyvą;
4.7. rengia ir registruoja notarinius veiksmus;
4.8. išrašo nustatytos formos leidimą laidoti seniūnijos kapinėse;
4.9. rengia seniūnijos veiklos ataskaitas;
4.10. rengia ir tvarko seniūnijos seniūnaitijų, seniūnaičių rinkimų dokumentus, vietos bendruomenių tarybos dokumentus;
4.11. konsultuoja ir teikia metodinę medžiagą kitiems seniūnijos darbuotojams dokumentų valdymo klausimais;
4.12. tvarko gyvenamosios vietos deklaravimo duomenis gyvenamosios vietos deklaravimo informacinėje sistemoje;
4.13. keičiantis darbuotojui, perduoda dokumentaciją, surašo perdavimo aktą, suderina su seniūnu ir pateikia tvirtinti administracijos direktoriui;
4.14. vykdo apskaitą už sunaudotą elektros energiją;.
4.15. veda, tvarko piniginių lėšų kasos knygą;
4.16. išduoda pažymas apie draudžiamąsias pajamas pensijai skirti;
4.17. išduoda pažymas dėl pastatų teisinės registracijos;
4.18. išduoda pažymas, patvirtinančias šeimos sudėtį;
4.19. išduoda nustatytos formos leidimą viešai prekybai vykdyti renginių metu;
4.20. tvarko materialinių vertybių apskaitą, nurašymą ir teikia centralizuotai buhalterijai;
4.21.skaičiuoja mokesčius už komunalinius patarnavimus įstaigoms nuomojančioms savivaldybės patalpas, bei trumpalaikę nuomą;
4.22. vykdo kitus seniūno nurodymus.