Loreta Pakalniškienė

Vyriausioji specialistė

PATVIRTINTA
Šilutės rajono savivaldybės mero
2020 m. liepos 1 d. potvarkiu
Nr.: M2-44

ŠILUTĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
MERO INSTITUCIJA
VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS


I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus merui.


II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. dokumentų valdymas.

4. Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. administracinių paslaugų teikimas.


III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. mero gaunamų raštų valdymas.

6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. gyventojų priėmimo organizavimas.


IV SKYRIUS
FUNKCIJOS


7. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
8. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Į apskaitą įtraukia bylas arba prireikus koordinuoja bylų apskaitą.
10. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
11. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.
12. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą.
13. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą.
14. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
15. Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
16. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
17. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
18. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.


19. Peržiūrėti ir teikti Savivaldybės merui pasirašyti siunčiamus dokumentus, Savivaldybės administracijos padalinių pateiktus Merui, Savivaldybės tarybos sprendimų projektus, sutartis ir kitus dokumentus.
20. Analizuoti raštus ir kitus dokumentus, rengti ir teikti išvadas, pasiūlymus dėl juose keliamų problemų sprendimo, siekiant padėti Merui vykdyti jo funkcijas.
21. Registruoti Merui ir Tarybai adresuotus gautus raštus. Teikti juos Merui rezoliucijoms užrašyti ir jas surašyti į „Kontoros“ kortelę. Pagal mero rezoliucijas paskirstyti raštus vykdytojams.
22. Rengti ir tvarkyti Mero potvarkius (persiųsti juos publikavimui), raštus, padėkas, kvietimus, sveikinimus ir kitus dokumentus, kontroliuoti Mero rezoliucijų ir pavedimų vykdymą.
23. Užtikrinti Merui ir pavaduotojui pateiktų pasirašyti siunčiamų raštų atitikimą Dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus. Pasirašytus raštus išsiųsti adresatams el. paštu, ar paštu.
24. Mero pavedimu dalyvauti darbo grupių ir komisijų veikloje, Mero rengiamuose posėdžiuose, pasitarimuose, susitikimuose su interesantais ir svečiais. Protokoluoti Mero inicijuotus posėdžius ir pasitarimus ir juos registruoti.
25. Derinti Mero susitikimų ir pasitarimų laiką, sudaryti Mero ir jo pavaduotojo, dienotvarkes ir skelbti jas internete, priimti svečius ir interesantus pagal sudarytą Mero ir jo pavaduotojo dienotvarkę, informuoti Merą ir kitus suinteresuotus asmenis apie vykstančius renginius, susitikimus, priėmimus.
26. Kontroliuoti Savivaldybės mažosios posėdžių salės užimtumą, siekiant užtikrinti tinkamą jos naudojimą.
27. Organizuoti ir koordinuoti Mero, Mero pavaduotojo oficialių delegacijų, svečių, lankytojų tinkamą priėmimą ir aptarnavimą, esant reikalui, rūpintis suvenyrų, reprezentacinių dovanų paruošimu.


28. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.


V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
29. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
29.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.2. studijų kryptis – vadyba (arba);
29.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
arba:

29.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.5. darbo patirtis – viešojo administravimo srityje;
29.6. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.

30. Atitikimas kitiems reikalavimams:
30.1. gebėti dirbti su kompiuterinėmis programomis.

31. Transporto priemonių pažymėjimai:
31.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).


VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
32. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
32.1. komunikacija – 4;
32.2. analizė ir pagrindimas – 4;
32.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
32.4. organizuotumas – 3;
32.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.

33. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
33.1. konfliktų valdymas – 3.

34. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
34.1. veiklos planavimas – 3.