Asmenų aptarnavimas
Socialinės paramos klausimais – Socialinės paramos skyriuje (Dariaus ir Girėno g. 1, Šilutė), 113 kab., tel.: +370 441 79 243, +370 655 94 829, el. paštas jurgita.diniene@silute.lt
Socialinės išmokos, kompensacijos:
- 102 kab., tel. +370 441 79 240, el. paštas danute.medingiene@silute.lt
- 103 kab., tel. +370 441 79 236, el. paštas asta.lileikiene@silute.lt
- 104 kab., tel. +370 441 79274, el. paštas jolita.macko@silute.lt
- 108 kab., tel. +370 441 79 237, el. paštas vilma.dobravalskyte@silute.lt
- 105 kab., tel. +370 441 79 238, el. paštas: ingrida.zakaraite@silute.lt,
- 109 kab., tel. +370 441 79 239 arba +370 659 09 490, el. paštas justina.sileikiene@silute.lt
Socialinės paslaugos, neįgalių ir nukentėjusiųjų asmenų atstovavimas ir tarpininkavimas:
Civilinės metrikacijos klausimais – Teisės ir civilinės metrikacijos skyriuje (Dariaus ir Girėno g. 1, Šilutė), 001 ir 002 kab., tel.: +370 441 79 216 arba +370 681 96 538, el. paštas vaida.grigaitiene@silute.lt; tel.: +370 441 79 207 arba +370 659 04 031, el. paštas sandra.jogminiene@silute.lt
Žemės ūkio klausimais – Kaimo reikalų skyriuje (Lietuvininkų g. 8, Šilutė, II aukštas), 4 kab., tel.: +370 441 752 262, +370 441 53 634, el. paštas: zibute.drilingiene@silute.lt, asta.visackiene@silute.lt
Vietinės rinkliavos už komunalines atliekas ir jų tvarkymo klausimais – Viešųjų paslaugų skyrius (Lietuvininkų g. 8, Šilutė, II aukštas), 7 kab., tel.: +370 441 79 295 arba +370 659 09 864, el. paštas danguole.dimiciukiene@silute.lt, tel. +370 659 93 875, el. paštas lolita.stoniene@silute.lt, 9 kab., tel. +370 659 57 814, el. paštas saulius.joncas@silute.lt
Seniūnijų veiklos ir gyvenamosios vietos deklaravimo klausimais – seniūnijose:
- Gardamo – tel.: +370 441 43 266, +370 640 78518, el. p. [email protected]
- Juknaičių – tel.: +370 441 58 618, +370 630 04246, el. p. juknaiciai@silute.lt
- Katyčių – tel.: +370 441 41 541, +370 656 21382, el. p. katyciai@silute.lt
- Kintų – tel.: +370 441 47 389, +370 659 09 483, el. p. kintai@silute.lt
- Rusnės – tel.: +370 441 58 260, +370 656 21423, el. p. rusne@silute.lt
- Saugų – tel.: +370 441 46 845, +370 659 09 488, el. p. saugos@silute.lt
- Šilutės – tel.: +370 441 62 120, +370 659 09 482, el. p. silutes.seniunija@silute.lt
- Švėkšnos – tel.: +370 441 48264, +370 659 09 472, el. p. sveksna@silute.lt
- Usėnų – tel.: +370 441 40 116, +370 659 09486, el. p. usenai@silute.lt
- Vainuto – tel.: +370 441 44 359, +370 659 09487, el. p. vainutas@silute.lt
- Žemaičių Naumiesčio – tel.: +370 441 59 735, +370 659 09 485, el. p. zemaiciu.naumiestis@silute.lt
Asmenys prašymus ar skundus gali pateikti
Asmenys prašymus ir skundus gali pateikti ir gali būti aptarnaujami ir kita, ne valstybine, kalba – anglų kalba.
Išankstinė registracija
Siekdami valdyti aptarnaujamų asmenų srautus, kviečiame gyventojus registruotis iš anksto socialinės paramos, civilinės metrikacijos, pirminės teisinės pagalbos, žemės ūkio ir kitais klausimais aukščiau nurodytais telefonų numeriais arba el. pašto adresais (asmuo užsiregistruoja telefonu ar el. paštu ir jam paskiriamas priėmimo laikas Administracijoje) arba rinktis elektronines paslaugas, kurias galima rasti Šilutės rajono savivaldybės internetiniame puslapyje, adresu https//www.silute.lt/ skyrelyje Paslaugos.
Iš anksto žodžiu ar raštu (tel.: +370441 79 246, +370 441 79 282, +370 79 282, el. paštu: jokubas.budvytis@silute.lt ) užsiregistravę asmenys aptarnaujami, jų prašymai ar skundai priimami ir po darbo valandų antradieniais nuo 17 val. Iki 18 val.
Klientų aptarnavimo kokybės chartija
Šilutės rajono savivaldybės meras Vytautas Laurinaitis savo parašu patvirtino ypatingą chartiją, kuria Savivaldybė įsipareigojo siekti kokybiško klientų aptarnavimo.
Piliečių chartija pasirašyta įgyvendinant projektą „Paslaugų teikimo ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Šilutės rajono savivaldybėje (I etapas)".
Taip siekiama didinti Šilutės savivaldybės rajone gyvenančių asmenų pasitenkinimą aptarnavimo viešojo valdymo institucijose kokybe ir teikiamų paslaugų prieinamumu visuomenei, taikant LEAN metodus. Metodai orientuoti į Savivaldybės administracijos bei jai pavaldžių įstaigų darbo efektyvinimą, taip suteikiant paslaugos rezultatą per trumpesnį terminą bei mažiau apkraunant paslaugos gavėją administracine našta.
Numatomos vykdyti veiklos:
1 veikla – „Vieno langelio“ principu teikiamų paslaugų kokybės analizė (pasitenkinimo tyrimas ir kokybės gerinimo galimybių tyrimas), kurios metu bus parengtas „Vieno langelio“ principu bei Savivaldybės biudžetinių įstaigų teikiamų paslaugų procesų žemėlapis, identifikuoti procesų kritiniai kokybės taškai ir Šilutės rajono savivaldybės teikiamų viešųjų paslaugų vartotojų pasitenkinimo tyrimas.
2 veikla – Asmenų aptarnavimo vadovaujantis „Vieno langelio“ principu kokybės gerinimas taikant LEAN metodus, kurios metu bus parengtas optimizuotų procesų dokumentacijos rinkinys, klientų aptarnavimo kokybės standartas (piliečių chartija), paslaugų kokybės matavimo ir stebėsenos metodika su nustatytais kokybės rodikliais (KPI).