Biudžetinė įstaiga Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba
Juridinio asmens kodas 188698374
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Adresas Lietuvininkų g. 8, Šilutė m. LT-99185
Telefonas (8 441) 53110, +370 686 36 485, (8441) 52330, +370 656 84 939
El. paštas jolita.stonkuviene@silute.lt
Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba – Savivaldybės biudžetinė įstaiga, prižiūrinti, ar teisėtai, efektyviai ir rezultatyviai valdomas ir naudojamas savivaldybės turtas bei patikėjimo teise valdomas valstybės turtas, kaip vykdomas Savivaldybės biudžetas ir naudojami kiti piniginiai ištekliai.
- Misija – kurti naudą visuomenei, padėti Savivaldybei racionaliai valdyti ir naudoti Savivaldybės turtą, lėšas ir kitus išteklius.
- Vizija – pažangi, profesionali, atvira įstaiga – geras patarėjas.
Vertybės:
- kompetencija – esame savo srities profesionalai, darbą atliekame kokybiškai, sąžiningai, atsakingai, skatiname kūrybiškumą ir tobulėjimą, esame novatoriški, siekiantys žinių;
- bendradarbiavimas – veikiame išvien dėl bendro tikslo, dalijamės žiniomis ir patirtimi, diskutuojame ir geranoriškai padedame vieni kitiems;
- atsakingumas – esame atsakingi už savo darbus, sprendimus ir siūlymus, dirbame taip, kad galėtume didžiuotis Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba ir jos veikla.
Darbo laikas
- I–IV nuo 8.00 val. iki 17.00 val.
- V nuo 8.00 val. iki 15.45 val.
Pietų pertrauka nuo 12.00 val. iki 12.45 val.
Švenčių dienų išvakarėse darbo dienos trukmė yra trumpesnė viena valanda.
Seimo kontrolierių pažymos
Nėra pažymų apie Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyboje atliktus Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių skundo tyrimus.
Lietuvos Respublikos Seimo kontrolieriui nėra pateikta informacijos apie Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių pasiūlymų (rekomendacijų) nagrinėjimo Šilutės rajono savivaldybės audito ir kontrolės tarnyboje rezultatus.
Valstybės kontrolierių sprendimai
Nėra Lietuvos Respublikos valstybės kontrolieriaus ar jo pavaduotojų sprendimų dėl įstaigos pagal valstybinio audito ataskaitas.
Teismo sprendimai
Nėra teismo sprendimų, kuriuose konstatuojami Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos pažeidimai.
Tarnybiniai nusižengimai
Nėra Šilutės rajono savivaldybės audito ir kontrolės tarnybos valstybės tarnautojų padarytų tarnybinių nusižengimų.
Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba neatlieka tyrimų ir analizių dėl numatomo teisinio reguliavimo rezultatų ar teisinio reguliavimo rezultatų įvertinimų.
Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba neatlieka teisinio reguliavimo stebėsenos.
Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos veiklos sritis – išorės auditas ir kontrolė Šilutės rajono savivaldybės administracijoje, savivaldybės administravimo subjektuose ir savivaldybės valdomose įmonėse. Įstaiga prižiūri, ar teisėtai, efektyviai, ekonomiškai ir rezultatyviai valdomas ir naudojamas Savivaldybės turtas bei patikėjimo teise valdomas valstybės turtas, kaip vykdomas Savivaldybės biudžetas ir naudojami kiti ištekliai.
Tarnybos veiklos kryptys:
- Finansinis auditas
- Veiklos auditas
- Atitikties auditas
- Išvados savivaldybės tarybai
- Asmenų prašymų, skundų nagrinėjimas
Finansinis auditas. Finansinio audito tikslas yra įvertinti audituojamo subjekto metinius finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinius ir pareikšti nepriklausomą nuomonę, ar jie parodo tikrą ir teisingą informaciją, ar yra parengti pagal taikomą finansinės atskaitomybės tvarką.
Veiklos auditas. Veiklos audito tikslas yra įvertinti audituojamo subjekto veiklą ekonomiškumo, efektyvumo ir rezultatyvumo požiūriu bei atskleisti veiklos tobulinimo galimybes. Veiklos audito pagrindiniai uždaviniai yra nustatyti audituojamo subjekto problemines veiklos sritis, skatinti gerinti savo veiklos rezultatus. Auditoriai audituojamam subjektui pateikia rekomendacijas, padedančias tobulinti veiklą: sutaupyti lėšų arba sumažinti išlaidas, gerinti veiklos kokybę, stiprinti valdymo, administracinius ir organizacinius procesus ir kt.
Atitikties auditas. Atitikties audito tikslas – įvertinti audituojamo subjekto veiklos atitiktį teisės aktų ir (ar) kitiems reikalavimams. Atitikties auditas atliekamas vertinant, ar veikla, finansinės operacijos ir informacija visais reikšmingais atžvilgiais atitinka reikalavimus, kurių privalo laikytis audituojamas subjektas.
Išvados tarybai. Tarnyba savivaldybės tarybai teikia sprendimams priimti reikalingas išvadas dėl:
- pateikto tvirtinti savivaldybės metinių ataskaitų rinkinio, savivaldybės biudžeto ir turto naudojimo;
- prisiimamų įsipareigojimų pagal paskolų, finansinės nuomos (lizingo) ir kitų įsipareigojamųjų skolos dokumentų sutartis, garantijų suteikimo kreditoriams už savivaldybės valdomų įmonių prisiimamus įsipareigojimus;
- viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų įgyvendinimo tikslingumo ir pritarimo galutinėms viešojo ir privataus sektorių partnerystės sutarties sąlygoms, jeigu jos skiriasi nuo sprendime dėl viešojo ir privataus sektorių partnerystės projektų įgyvendinimo tikslingumo nurodytų partnerystės projekto sąlygų;
- skolininkų ir skolininkų, už kurių įsipareigojimų įvykdymą garantuoja valstybė, ūkinės ir finansinės būklės, taip pat dėl iš valstybės vardu pasiskolintų lėšų, teikiamų paskolų ir valstybės garantijų teikimo, paskolų naudojimo pagal tikslinę paskirtį ir paskolų grąžinimo;
- galimybės savivaldybei prisiimti finansinius įsipareigojimus dėl prioritetinės savivaldybės infrastruktūros plėtros.
Asmenų prašymų, skundų nagrinėjimas. Tarnyba nagrinėja iš gyventojų gaunamus prašymus, pranešimus, skundus ir pareiškimus dėl savivaldybės lėšų ir turto, patikėjimo teise valdomo valstybės turto naudojimo, valdymo ir disponavimo juo ir teikia išvadas dėl tokio tyrimo rezultatų.
Auditoriaus atsakomybė atliekant finansinį (teisėtumo) auditą. Atlikdami auditą pagal tarptautinius audito standartus ir tarptautinius aukščiausiųjų audito institucijų standartus, viso audito metu mes priimame profesinius sprendimus ir laikomės profesinio skepticizmo principo. Mes taip pat:
- nustatome ir įvertiname (konsoliduotųjų) finansinių ataskaitų reikšmingo iškraipymo dėl apgaulės arba klaidų riziką, suplanuojame ir atliekame procedūras kaip atsaką į tokią riziką ir surenkame pakankamų tinkamų audito įrodymų mūsų nuomonei pagrįsti. Reikšmingo iškraipymo dėl apgaulės neaptikimo rizika yra didesnė nei reikšmingo iškraipymo dėl klaidų neaptikimo rizika, nes apgaule gali būti sukčiavimas, klastojimas, tyčinis praleidimas, klaidingas aiškinimas arba vidaus kontrolių nepaisymas;
- vertiname su auditu susijusią vidaus kontrolę, kad galėtume suplanuoti konkrečiomis aplinkybėmis tinkamas audito procedūras, o ne tam, kad galėtume pareikšti nuomonę apie subjekto (subjektų grupės) vidaus kontrolės efektyvumą;
- vertiname taikomų apskaitos metodų tinkamumą ir apskaitinių vertinimų bei susijusių vadovybės atskleidimų pagrįstumą;
- vertiname bendrą (konsoliduotųjų) finansinių ataskaitų pateikimą, struktūrą ir turinį, įskaitant atskleidimus, ir tai, ar (konsoliduotosiose) finansinėse ataskaitose pateikti pagrindžiantys sandoriai ir įvykiai taip, kad atitiktų teisingo pateikimo koncepciją.
Atlikdami grupės auditą taip pat surenkame pakankamų tinkamų audito įrodymų apie subjektų finansinę informaciją ar veiklą grupėje, kad galėtume pareikšti nuomonę apie grupės konsoliduotas finansines ataskaitas. Atsakome už vadovavimą grupės auditui, jo priežiūrą ir atlikimą. Tik mes atsakome už pareikštą mūsų nuomonę apie auditą.
Mes, be visų kitų dalykų, informuojame už valdymą atsakingus asmenis dėl audito apimties ir atlikimo laiko bei reikšmingų audito pastebėjimų, įskaitant svarbius vidaus kontrolės trūkumus, kuriuos nustatome audito metu.
Iš dalykų, apie kuriuos informuojame už valdymą atsakingus asmenis, išskiriame tuos, kurie yra svarbiausi atliekant einamojo laikotarpio finansinių ataskaitų auditą ir kurie laikomi pagrindiniais audito dalykais. Tokius dalykus apibūdiname audito ataskaitoje, jeigu pagal įstatymą arba teisės aktą nedraudžiama viešai atskleisti tokio dalyko arba, jeigu, labai retomis aplinkybėmis, nustatome, kad dalykas neturėtų būti pateikiamas, nes galima pagrįstai tikėtis, jog tokio pateikimo neigiamos pasekmės persvers visuomenės gaunamą naudą.
2024 m.
-
Išvada dėl Šilutės rajono savivaldybės skolinimosi galimybių
-
Mokėtinų sumų, metinių finansinių ataskaitų rinkinių vertinimas
-
Šilutės rajono savivaldybės socialinių būstų apskaitos ir naudojimo vertinimas
2023 m.
- Išvada dėl garantijos suteikimo
- Išvada dėl Šilutės rajono savivaldybės skolinimosi galimybių
- Lėšų bei įsigyto turto naudojimas VšĮ Šilutės ligoninėje
- Muziejinių vertybių apskaitos Šilutės Hugo Šojaus muziejuje atitiktis teisės aktams
- Katyčių pagrindinės mokyklos prijungimo prie Vainuto gimnazijos proceso atitiktis teisės aktams
- Išvada dėl Šilutės rajono savivaldybės skolinimosi galimybių
- Rekomendacijų įgyvendinimo ataskaita
Lietuvos Respublikos nacionalinės kovos su korupcija 2015–2025 metų programa
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 7 str. 6 d., Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyboje nėra rengiami korupcijos prevencijos veiksmų planai.
Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba nerengia norminių teisės aktų projektų, kuriais būtų numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, susijusius su Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 8 str. 1 d. nurodytomis sritimis, todėl teisės aktų projektų antikorupcinio vertinimo neatlieka.
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 15–19 straipsnių nuostatomis, asmenį į pareigas skiriančiam valstybės ar savivaldybės įstaigos (įmonės) vadovui, kolegialiam valdymo organui arba valstybės politikui pateikiama informacija apie asmenį, siekiantį eiti arba einantį pareigas valstybės ar savivaldybės įstaigoje (įmonėje). Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos pareigybių, dėl kurių teikiamas prašymas Specialiųjų tyrimų tarnybai pateikti informaciją, sąrašas:
- Šilutės rajono savivaldybės kontrolierius.
Apie galimus korupcijos atvejus Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyboje pranešti:
- Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybai tel. (8 5) 266 3333 arba pranesk@stt.lt
Šilutės rajono savivaldybės antikorupcijos komisijai
Šilutės rajono savivaldybės tarybos 2023 m. gegužės 25 d. sprendimas Nr. T1-29
Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2024-2026 metų strateginis veiklos planas
Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos veiklos planai:
Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos veiklos ataskaitos:
- Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2023 metų ataskaitų rinkinys
- Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2022 metų veiklos ataskaita
- Šilutės rajono savivaldybės kontrolieriaus ir Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2021 metų veiklos ataskaita
- Šilutės rajono savivaldybės kontrolieriaus ir Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2020 metų veiklos ataskaita
- Šilutės rajono savivaldybės kontrolieriaus ir Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2019 metų veiklos ataskaita
- Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos ir Savivaldybės kontrolieriaus 2018 metų veiklos ataskaita
- Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos ir Savivaldybės kontrolieriaus 2017 metų veiklos ataskaita
- Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos ir Savivaldybės kontrolieriaus 2016 metų veiklos ataskaita
- Šilutės rajono savivaldybės Kontrolės ir audito tarnybos 2015 metų veiklos ataskaita
Darbo užmokestis neskelbiamas vadovaujantis Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainėms ir mobiliosioms programoms aprašo 22.3 p. nuostatomis.
Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos darbo apmokėjimo sistemos tvarkos aprašas
Paskatinimų ir apdovanojimų Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos valstybės tarnautojams praėjusių vienerių metų laikotarpiu nebuvo suteikta.
Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys
2024 m. | 2023 m. |
2022 m. | 2021 m. | 2020 m. | 2019 m. | 2018 m. |
Finansinių ataskaitų rinkinys
2024 m. | 2023 m. |
2022 m. | 2021 m. | 2020 m. | 2019 m. | 2018 m. |
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 4 d. nutarimu Nr. 511 Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba neatlieka ūkio subjektų priežiūros.
Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba neturi tarnybinių lengvųjų automobilių.
Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba vykdo administracinę paslaugą – nagrinėja iš gyventojų gaunamus prašymus, pranešimus, skundus ir pareiškimus dėl Šilutės rajono savivaldybės lėšų ir turto, patikėjimo teise valdomo valstybės turto naudojimo, valdymo ir disponavimo juo ir teikia išvadas dėl tokio tyrimo rezultatų.
Prašymai, pranešimai, skundai ir pareiškimai priimami 5 kab. (Lietuvininkų g. 8, Šilutė).
Šiuo metu nėra įgyvendinamų projektų.
Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba neturi pakartotinai naudoti teikiamų skaitmeninių dokumentų rinkinių, esančių Skaitmeninių dokumentų rinkinių portale ar kitoje skaitmeninių dokumentų rinkiniams skelbti skirtoje informacinėje sistemoje.
Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba neturi dokumentų, kuriems taikomos specialiosios dokumentų pakartotinio naudojimo sąlygos, ir specialiosios jų pakartotinio naudojimo sąlygos.
Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyboje yra paskirtas duomenų apsaugos pareigūnas: Rasa Balandienė, Kontrolės ir audito tarnybos patarėja (Šilutės rajono savivaldybės kontrolieriaus 2018 m. lapkričio 20 d. įsakymas Nr. K1-26, Šilutės rajono savivaldybės kontrolieriaus 2023 m. vasario 9 d. įsakymas Nr. K1-2).
Kontaktiniai duomenys: tel. +370 441 52 330, mob. tel. +370 650 66 840, el. p. rasa.balandiene@silute.lt
Šilutės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos asmens duomenų tvarkymo taisyklės